O IEV organiza unha homenaxe a Lauro Olmo

xoves 22 setembro 2011

O Instituto de Estudos Valdeorreses realizará este sábado, 24 de setembro, unha homenaxe a Lauro Olmo (1922-1994)

Ás 12 h. procederase á descuberta dunha placa na casa natal do escritor, no número 8 da rúa Real, e ás 19 h. proxectarase, no teatro que leva o seu nome, un documental sobre a súa vida e a súa obra literaria, seguido dunha mesa redonda coa participación do xornalista José Antonio Gurriarán e de Baldomero García, que fora cura párroco do Barco e correspondente de La Región na comarca. Estes actos, abertos ao público, contarán coa presenza dos fillos do dramaturgo valdeorrés.

Máis sobre Lauro Olmo:
http://obarcocultural.blogs-r.com/weblog/page/obarcocultural?catname=%2F%5BLauro+Olmo%5D

Ligazón da fotografía: http://buscabiografias.com/bios/biografia/verDetalle/8086/Lauro%20Olmo%20Gallego




Comentarios

Soy Rosa Serrano Pozuelo, autora del retrato de Lauro Olmo Gallego que han publicado ustedes en su blog. Para mi ha sido una gran sorpresa ver mi dibujo colgado en ella y un gran honor que hayan decidido utilizarlo, pues siempre he admirado muchísimo a Lauro Olmo y a Pilar Enciso. Este retrato fue un regalo mío a su hijo Lauro Olmo Enciso, quien conserva el original, y con quien mantengo una estupenda relación personal desde hace muchos años.
Lo único que me gustaría pedirles es que, puesto que soy la autora, les agradecería muchísimo que me hicieran el favor de poner mi nombre en el susodicho retrato; para que sirva como mi personal homenaje a esta maravillosa persona y genial autor, que siempre he admirado y apreciado sobremanera.
Sumándome de este modo al merecidísimo homenaje que le han hecho el día 24 de este mes de septiembre, en su pueblo natal.

Gracias!

Saludos

Rosa

enviado por Rosa Serrano Pozuelo o 26 setembro 2011 ás 12:46 AM CEST #

En primer lugar muchas gracias por su comentario. El retrato de Lauro Olmo lo hemos cogido de la Red, siempre que lo hemos utilizado hemos puesto que era de su autoría en el texto que lo acompañaba. Ahora incluimos su nombre en la propia imagen para que quede más claro. Saludos cordiales.

enviado por Teatro Lauro Olmo o 26 setembro 2011 ás 10:38 AM CEST #



Enviar un comentario

Nome:
Correo electrónico:
URL:
O teu comentario:

sintaxe html: deshabilitado